Shopping til lillevennsen

Kanskje dette ble den siste babyshoppingsrunden før lillevennsen kommer ut? Det er jo lov å håpe hvertfall! Vi fant oss stelleveske i dag faktisk, Simo stelleveske, bare at det ikke er den som har fått så dårlig kritikk fordi den tar inn vann. Denne typen har nemmlig glidelås:

Den er ikke så femi så den ble lett godkjent av mannedyret.

Og så har vi vært flinke å gjort et kupp på Finn.no, vi har kjøpt oss en Babybjörn bæresele! Det er en av de tingene som det kan være lurt å kjøpe brukt fordi de gjærne ofte er pent brukte. Vi betalte bare 100,- og den er brukt til to barn:

Den er så god som ny!

Det ser bare litt snodig ut når jeg prøvde den på fordi magen min er litt i veien, men ellers var den lett og ta på og lett og justere.

Nå er det forøvrig bare 4 dager til terminen så det er bare å lene seg tilbake og vente på at lillevennsen skal melde sin annkomst. Jeg har fødetrynet mitt klart:

FIN!

5 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Finn.no, Gravid

5 responses to “Shopping til lillevennsen

  1. Vi har fått babyBjörn bæresele av et vennepar, og den ser veldig bra ut! Flott at dere fikk den så billig siden den er svindyr som ny i butikken! Grattis 😀

  2. I knows! De som ligger på Finn koster vanligvis rundt 400,- så vi hadde nok litt flax 😀

  3. Har selv en babybjørn liggende. Synes egentlig ikke så mye om den jeg. Får så vondt i skuldrene selv om det er en av de som skal være så ergonomisk korrekte eller hva det nå enn heter =P
    Det går greit en liten stund, men denne gangen vurderer jeg å finne en mei tai som ikke er for dyr. De har jeg hørt mye flott om. Har også et ringsjal som jeg skal prøve denne gangen. Blir spennende å se hvordan det er=)

    Fiiint fødeansikt;) Og nå er det jammen ikke lenge igjen til terminen din!!

  4. Mannedyret mitt som fikk bestemme hvilket bæreutstyr vi skulle kjøpe og han var veldig gira på babybjörn og vil absolutt ikke ha bæresjal, og det er igrun greit for meg siden det sikkert blir han som bruker den mest 😛 Man skal jo ikke burke det over lengre tid uansett så jeg tror egentlig det går finfint 🙂

  5. Hihi, ja regner ikke med han ville gått med på noe annet =)

Legg igjen en kommentar

