40 uker og svangerskapsrapport

40 uker

Da var jeg offisielt inne i min siste uke, hvis ingenting skjer til neste mandag får jeg låv å ringe sykehuset for å avtale igangsetting! Så nå blir det spennende å se om lillevennsen bestemmer seg for å komme ut på egenhånd i løpet av uken!

♡ Termin: 30 juni 2010

♡ På vei: 40 uker

♡ Igjen til termin: 2 dager

♡ Kjønn: Ja vi får se! Det er jammen ikke mange dagene til vi får vite det nå 😀

♡ Utålmodig: Tror mannedyret mitt begynner å bli veeeldig utålmodig… og jeg begynner å bli veldig spent! Syntes det er så sært å sitte å vente på å få vondt!

♡ Hodet ned: Ja! Og magen har sunket så den ligger godt tilrette 🙂

♡ Favoritt truse: Sloggi :P

♡ Aktivitet innenifra: Kynnere og liv om en annen cirka… enten er det fest eller så er magen hard som en stein, det er faktisk nesten litt slitsomt…

♡ Bestemt navn: Vi får se når koseklompen kommer ut, er litt vannskelig å si no før vi har møtt herligheten :)

♡ Vektøkning: 7,5 kilo sist mandag, men jeg har en del vann i kroppen nå på slutten og det er litt ekkelt… 😦

♡ Vann i kroppen: Ja huff! Det prikkler og er ekkligt og hendene og beina dovner av hvis jeg er for aktiv 😦

♡ Kynnere: Ja en del… magen er ofte hard og jeg murrer og kramper litt av og til, men det er ingenting som tar seg opp!

♡ Humør: Hvis jeg er sliten og lei blir jeg fort litt hissig og når jeg har kynnere blir jeg fort øm og da vil jeg helst ikke bli tatt på så mannedyret blir nok bjeffet til litt oftere enn han fortjener 😛

♡ Innkjøpsrapport: Mangler bare babisen 😉

♡ Strekkmerker: Litt på hver side av magen, men det er vel sånt som hører med 🙂

♡ Melk i brystene: No milk today…. men det kommer vel ;)

♡ Om fødselen: Er veldig spent på hvordan det blir! Gleder meg mer enn jeg gruer meg 😀

♡ Plager: Ekklig halsbrann om kveldene, kynnere og hard mage, litt murring og litt kramping men ellers er alt som normalt 🙂

♡ Oppegående: Ja men jeg kjenner at det er tungt nå… Må rulle ut av sofaen/senga for å komme meg opp 😛

♡ Sulten: Er alltid sulten 😀

♡ Matkick: Nå går det vel egentlig mest i isbiter… og så har jeg dusjedilla, kunne ha stått i dusjen hele dagen om jeg fikk låv!

♡ Neste kontroll: Terminkontroll hos jordmor på terminen min den 30 juni 😉

4 kommentarer

Filed under Baby, Gravid, Mage, Svangerskapsrapport

4 responses to “40 uker og svangerskapsrapport

  1. Spennende, spennende! Tror nok det er litt sært å vente på smerter.. hehe.. Men man glemmer det vel så snart skatten er ute 😉

  2. Nå er det i hvertfall ikke lenge igjen, selv om de siste dagene kanskje er de lengste.

  3. Marte Sofie

    Aah, så gøy å lese at det er flere som har dusjedilla! 😀 Jeg også kunne stått i dusjen hele dagen om jeg kunne :p Når jeg ikke dusjer, tar jeg meg selv i å glede meg til jeg kan gå i dusjen igjen….. :p Jeg er 32 + 6 idag! Jeg er glad vi ikke betaler for varmvann i leiligheten, da kunne det ha blitt dyrt frem til termin :p

Legg igjen en kommentar

