Overtid

Da er jeg på overtid! Og det ble ikke noe junibarn på meg…

Jeg har nå hatt modningsrier i 12 timer med 10-6 minutters mellomrom. Intervallen er med andre ord jevn og varigheten er nå på cirka 1 minutt, mens intensiteten har økt, så når er det omentrent like ubehagleig som sterke menskramper som også skyter litt nedover i beina…

Jeg håper jeg skal slippe å gå sånnher så veldig lenge for det er ikke direkte godt, men jordmoren mente det kunne gå begge veier så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet! Jeg tar det med ro og prøver å holde meg tålmodig for det er ingen vits å stresse eller reise til sykehuset enda. Jordmoren sa at lillevennsen har det helt fint og at den ikke bryr seg noe særlig om riene, og det kjenner jeg for mellom riene og kynnerene hikker den og sparker litt.

Krysser fingre og tær for at det skal skje noe i løpet av natten!!!

6 kommentarer

Filed under Baby, Fødsel, Gravid, Kynnere, Rier

6 responses to “Overtid

  1. Krysser fingre og tær for at det tar seg opp så du slipper å ha det sånn lenge! Du får spise sterk mat.. det skal visstnok hjelpe 😉

  2. Håper det har skjedd noe i løpet av natten, slik at du snart har lillevennsen hos deg 🙂

  3. Spennende! Håper du slipper å ha det sånn lenge 🙂

  4. Nu e æ så spent på om babyen vil kom ut i dag eller ikke. Æ syns h*n skal kom nuh! 😀
    Masse lykke til med fødselen Anita og Alex 😀

  5. mamma93

    Lykke til da! Krysser fingrer og tær for deg jeg også 🙂

  6. Haha, utrolig morsomt bilde! x) Og lykke til! 🙂

Legg igjen en kommentar

