Rier…?

Neimen i all værden! Skal lillevennsen faktisk komme på terminen? Jeg våknet i 6 tiden i morrest og kjente at det murret og krampet en del og det gikk ikke over heller, jeg våknet med jevne mellomrom helt fram til klokka var litt før 9, da sto jeg opp for å se om det var noe mønster i disse vondtene og det var det jammen!

Her finner du rieteller!

Men det gjør jo ikke noe særlig vondt! Er det rier? Jeg får snikende tak i magen der det kjennes ut som livmoren klemmer på babyen fra hode til tåspiss, men jeg trodde rier skulle gjøre vondt..?

Jeg skal til terminkontroll hos jordmor kl 12 så vi får se hva hun sier! Det blir spennende å se om det tar seg opp snart!

♡♡♡

3 kommentarer

Filed under Fødsel, Gravid, Rier, Svangerskapskontroll

3 responses to “Rier…?

  1. Jeg er så spent nå!! Også på termin da!

  2. Hurra!!!
    =D
    Spennende!
    Jeg ble så overrasket da jeg fikk rier med førsta, for det var jo ikke vondt i det hele tatt til å starte med, men det tok seg litt opp etterhvert da=)

  3. ÅÅÅ så spennende!! Flott om han kommer på termin da! Ikke mange som gjør det 😉 Masse lykke til!

Legg igjen en kommentar

