Mie har vært å besøkt helsestasjonen :)

I dag har vi vært å veid lille Mie for å se om hun har greid å ta igjen den tapte vekten etter gulsotten og det gikk kjempefint! Hun har lagt på seg 145 g på 3 dager og vi får nå låv å trappe litt ned på morsmelkerstatningen og det er kjempebra siden mamma har begynt å få masse melk til henne.

Jeg har forresten våget meg på vekten og funnet ut at jeg veier det samme nå som før jeg ble gravid! Magen min er enda litt bolledeig, men det er vel ikke mer enn man kan forvente og jeg må nok vente litt med å bruke dungeribuksene mine men ellers går det rette veien.

Mamma går ned og Mie går opp og da er alle fornøyde!

Her ligger Mie og tar en dupp på sofaen i sommervarmen♡

4 kommentarer

Filed under Baby, Helsestasjonen, vekt

4 responses to “Mie har vært å besøkt helsestasjonen :)

  1. Godt å høre det går bra med dere begge, og at Mie er frisk og rask igjen etter den dumme gulsotten! 😀
    Heldige du som ikke har lagt på deg noe under svangerskapet 😉

  2. Hihi, har ikke våget meg på vekta enda. Tror jeg skal vente i seks uker slik at jeg får lov å begynne å trene når jeg ser resultatet=P

  3. awww, så herlig hun er 🙂

    Kos dere i barseltiden 🙂

  4. Og pappa står på stedet hvil:-(

Legg igjen en kommentar

