Da har vi vært på helsestasjonen igjen

Vi var å veide Mie i dag og nå er hun i rute igjen med vekta si, hun veier nå 3675 g, og det er 270 g økning på en uke (normalen er 150-250 g). Helsesøster mente vi skulle bare fortsette med NAN og at Mie tengte de ekstra milliliterene for å bli stor og sterk sånn at hun blir flinkere å spise, så jeg får enda ikke fullamme… Men vi slipper hverfall å veie hver uke siden Mie er så flink å legge på seg, så neste gang blir på 6 ukerskontrollen.

Når det gjelder ammingen fikk jeg beskjed hos helsesøsteren at jeg kunne ringe legen min å be om nesespray for at melken skal komme lettere, hvis jeg føler at jeg har behov for det, så det skal jeg gjøre på mandag! I morgen er Mie forresten 4 uker så da kan vi begynne å gi tran og jeg er veldig spent på hva lillesnuppa syntes om det.

Her er noen bilder av Mie i babygymmen sin hvor hun trener nakken og  koser seg med lekene sine:

1 kommentar

Filed under Amming, Baby, Helsestasjonen, vekt

One response to “Da har vi vært på helsestasjonen igjen

  1. Godt å høre at hun legger på seg, og at alt er bra!!! Nydelige bilder du har lagt ut av henne! 😀

Legg igjen en kommentar

