Hvordan ligger vi ann?

Nå er det bare 2 uker og 2 dager til dåpen, og ting begynner å komme på plass. Vi skal til Kristin og Christian i morgen for å diskutere litt rundt mat, dekor og det praktiske og vi har endelig(!) fått tak i finkjole til Mie, den er hvit og kjempesøt!

Til og med jeg har vært å funnet meg kjole som det er mulig å amme i, jeg fant den på BikBok og den er faktisk rosa… hihi!

Den ser slik ut bare at den er helt lyserosa uten mønster, 299,- på BikBok

Så nå mangler vi:

  • Hvit body uten knepping for å ha under kjolen/dåpskjolen til Mie
  • Hvit tights/strømpebukse til meg
  • Finsko til meg(har finsko med høye heler men er litt skeptisk til å bruke dem når jeg skal bære Mie…)
  • Nye finklær til Alexander(han er litt slapp når det gjelder å kjøpe klær, spesiellt finklær…)

1 kommentar

Filed under Dåp

One response to “Hvordan ligger vi ann?

  1. sv;
    He he, kjøpte den på Toys R Us i størrelse 14 eller noe. Klarte akkurat å skvise meg inni den. (litt raknet på rumpa da) hi hi

Legg igjen en kommentar

