Pakke i posten og tilbake i bakinga

I dag fikk jeg og Mie pakke i posten av en hemmeligvenn, Mie fikk rosa bukse og genser som var kjempefin og jeg fikk lotion som lukter kjempegodt. Jeg syntes det er koselig med hemmeligvenn runde på babyverden, jeg greide til og med å gjette hvem pakken var fra! Tuuusen takk til min hemmelige venn!

Ble skikkelig fornøyd med gaven!

Vi gikk faktisk til postkontoret og så til City Syd etterpå for å handle, det er litt langt og tungt siden det bare er oppoverbakker dit, men Mie var i godt humør så da gikk det greit. Vi handlet inn til brødbaking, og det er kanskje på tide at jeg baker litt igjen for jeg har ikke bakt siden Mie lå i magen min. Så i dag blir det solsikke brød, de står i ovnen nå så vi får se om det blir noe godt eller ikke.

Vi bruker å lage tre brød av en pakke med Møllerens Grovbakst og en pakke med Møllerens 1-2-3 brød, vi pleier å variere litt og denne gangen ble det solsikke for det har vi ikke prøvd før. Jeg syntes forresten bare det er Møllerens som funker, og så bruker vi fersk gjær og et par skjeer ekstra olje så det ikke skal bli tørt… Lukter godt hvertfall!

Her er et par bilder av Mie fra i dag og i går:

Mamma si fina!

Og et bilde av Arielpus som forresten kommer veldig godt overens med Mie, hun pleier å kose litt med Mie av og til:

Mjau!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Gaver

Legg igjen en kommentar

