Koltbord!

Da fikk jeg meg et bilde av koldtbordet vi hadde til dåpen! Det var Marthe, gudmoren til Ciljan, som kom meg til unnsetting og sendte bilde…

Mye godt jah!

På bordet sto det:

  • Villtgryte med hjortekjøtt
  • Loff
  • Focaccia brød
  • Waldorfsalat
  • Potetsalat
  • Eggerøre
  • Røkt laks
  • Kyllinglår
  • Røkt skinke
  • Kokt skinke
  • Salami
  • Peppersalami
  • Morrpølse
  • Vinpølse
  • Serranoskinke

Alt unntatt loffen var hjemmelaget, Kristin sto for grytelaging og jeg la opp og dekorerte fatene. Syntes vi var veldig flinke og vi gjorde alt på en dag inkludert å dekkorere blomster med god tid. Vi fikk selvfølgelig en stor pose hjelp av besteforeldrene til Ciljan og Mie!!!

Det er nesten litt synd at det går så lang tid mellom de store selskapene, for jeg syntes det er gøy å holde på med sånt. Litt travelt og litt stress er bare koselig!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Dåp

Legg igjen en kommentar

