Utprøving av morsmelkserstatning: Hipp Eco1 *resultater*

Her kommer resultatene for utprøvingen av Hipp Eco1:

Da har Mie spist seg gjennom sin første pakke med Hipp morsmelkerstatning, og det med gode resultater. For det første lukter hele snuppa mye bedre enn da hun spiste NAN og ikke minst lukter gulpet og bleiene hennes mye bedre. Hun gulper ikke noe spesiellt mindre eller mer enn før med når hun gjør det lukter det i det minste ikke pyton! Vi merker også at hun har oftere bæsjebleier, og det er jo bra for lillekroppen til Mie.

Mie virker veldig fornøyd med å spise Hipp så vi har bestemt oss for å fortsette med det, vi har i tillegge inntrodusert grøt og vi skal snart begynne å prøvesmake de forskjellige 4 mnders mosene som er på markede og forskjellige frukt og grønsaker. Jeg har også en liten tanke om at jeg skal prøve meg på å lage hjemmelaget babymat etterhvert. Derfor ønsker vi oss gjærne bøker om babymat og barnekosthold til jul. Jeg skal etterhvert få lagt ut ønskeliste… jeg må bare finne ut hva jeg skal ønske meg først!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Mat, Morsmelkerstatning

Legg igjen en kommentar

