Min ønskeliste til jul

Da var jeg ferdig med min ønskeliste, da har vi bare den som er til oss igjen. Jeg har valgt å dele det inn på den måten fordi jeg har litt lett for å ønske meg ting om er mer til oss alle enn til bare meg. Men her er den hvertfall:

Bergans flisjakke, bildet og pris er hentet fra sportsdeal.no (499,-)

OBH Nordica blender, den jeg har har begynt å ta kveld! Så jeg trenger ny, er ikke så nøye med merke så lenge den ikke har tappekran for det er noe tull. (649,- elkjop.no)

Høye boots fra Din Sko, tror jeg trenger 38, men hvis det er feil kan man vel alltids bytte. (599,-)

Rockering, det er gøy trening! (249,- Flust.no)

Boken "Lettlaget barnemat" av Margit Vea

Simo muffe (259,- kidsandcare.no)

Wilfa fotbad (tilbud 249,- deal.no)

Zumbafitness base kit (499,- zumbafitness.no)

Bergans vinterjakke, helst lilla jah!

Ny PC! Litt urealistisk for det er sy dyrt... (5995,- elkjop.no)

 

Det var listen min, noe av det er kanskje litt for Mie sin del, men det er vel strengt tatt jeg som kommer til å bruke det mest hvertfall.

Legg igjen en kommentar

Filed under Ønskeliste, Jul

Legg igjen en kommentar

