BuzZz: Natusan!

Jeg er en Buzzador, og det innebærer at jeg får prøveprodukter av og til som jeg skal vurdere og fortelle ande om. Du kan lese mer om det og bli medlem på http://www.buzzador.com/.

Nå har jeg motatt en fin pakke med Natusan våtservietter og sinksalve:

Så nå skal det testes! Vi har såvidt prøvd våtserviettene før da vi fikk de i en av gratispakkene jeg fikk da jeg gikk gravid, og den hadde vi med i stellebagen og de var greie nok egentlig. Serviettene er litt vel mye oljete egentlig og jeg liker ikke helt den lukke mekanismen med tape, jeg liker bedere Libero sine servietter mye på grunn av at de har lokk slik at de ikke blir uttørket. Men sinksalven har jeg større forhåpninger til for den har jeg hørt at skal være veldig bra! Så vi får se hva vi syntes når vi har fått brukt produktene litt.

5 kommentarer

Filed under Baby, Baby utstyr, Buzzador, Gratispakker, Livet og kjerligheten

5 responses to “BuzZz: Natusan!

  1. gneis

    Våtserviettene er utmerket til å fjerne oljemaling fra hendene 🙂

  2. sv:Har ikke penger til å spise på restaurant 😦

  3. sv:Ja de burde brukt beskyttelse og klart å unngått dette 😦 Men slik de gjorde mot henne syns jeg er forkastelig! Barnet kunne jo tross alt overlevd.

  4. sliiise

    ang at serviettene fjerner oljemaling fra hendene sier kanskje litt om hvor sterke de er… lille her blir alltid sår etter bruk av desse serviettene selv om det bare er snakk om en gang.

Legg igjen en kommentar

