Besøk

I dag har Mie hatt besøk av bæstemor, tante og onkel og Ciljan. Det var kjempe stas å få låv å leke med Ciljan og så hadde bæstemor med masse fine gaver og mange gode koser og klemmer.

Mie og Ciljan leker og koser seg

Bæstemorkos


Se som de koser seg!

Mie har fått voxipose hos bæstemor, så da blir det godt og varmt å trille tur i vinter.

Og fine leker…

…hallo kitty tøffler og…

…ny fin pysj!

Og så hadde bæstemor med litt forsinket dåpsgave fra Oldemor!

Helt til slutt må jeg skrive om noe litt irriterende jeg la merke til i dag… Jeg trenkte Ciljan kunne få låne en pysj sånn at han kunne hoppe rett i seng da han kom hjem, og så kom jeg på at jeg hadde liggende en blå pysj etter Troy i en litt større størrelse som han kunne få bruke. Men da jeg tok den fram var den ikke så stor som størrelse 74 bruker å være, den var faktisk mer i størrelse 56!

Og jeg som hadde lagt den unna fordi jeg trodde den var for stor! Jeg gikk jo igjennom skuffene med klær for bare et par uker siden og da lot jeg den bare ligge på grunn av størrelsen! Så nå er den jo alt for liten for Mie… så da blir vi nødt å pakke den bort ubrukt, og det var jo ikke meningen!

Disse to skal liksom være i samme størrelse! Så ærgelig!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Gaver

Legg igjen en kommentar

