Værdens værste flytur!!!

I dag tok jeg og Mie fly til bodø og det var så mye turbulens og vind og svaiing at jeg seriøst holdt på å tisse på meg! Jeg var heeelt sikker på at vi kom til å kræsjlande i Bodø, men det var faktisk mye værre å lette enn å lande for engangskyld. Grunnen til at det var en så ekkel flytur var nok at det er en del storm langs kysten i dag, men flyværtinnene prøvde å roe oss ned med å si at det var værre i Bergen og at det var bare liten bris i Bodø.

Der løy hun med andre ord… Det er ALDRI liten bris i Bodø!

Mie tok hele turen med knusende ro, hun koste seg og leket og kikket ut vidue mens mamma klamret seg fast i setet for harde livet. Tenk så pysete jeg er, men jeg har aldri likt fart og trykk og jeg har karusellskrekk til den store gullmedalje så det var ikke noe særlig for meg. Jeg var helt svett da vi landet i Bodø, Mie derrimot var smilende fornøyd og gulpet litt inni kjeldressen sin så jeg fikk litt ekstra og stresse med…

Jeg har aldri opplevd en så ille flytur før, og da jeg satt i flyet tenkte jeg for meg selv at dette blir siste gangen! …det var nok å ta litt hardt i men jeg kommer nok til å grue meg litt ekstra hvis jeg vet at det er dårlig vær…!

Det var dagens klageinnlegg, i morgen skal jeg heller legge ut noen flåtte bilder!

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby

Legg igjen en kommentar

