Snart begynner adventstiden

På søndag er det første søndag i advent og på onsdag er det den første adventsdagen så adventstiden er like rundt hjørnet. Julevasken ble tatt i går og i dag har vi funnet fram den store kassen med julpønt, så i helgen blir det pynting! Adventskalenderene fra mamman til mannedyret er allerede kommet opp på veggen. Han har fått pakkekalender, jeg har fått haribokalender og Mie har fått sjokkoladekalender… men jeg har en misstanke om at hun kommer til å dele sjokkisen sin med pappa.

Adventskalenderene

Den store kassa med julpønt! Den vokser litt for hvert år…

Til neste år blir det nok Mie som får pakkekalender i stede for pappan, men i år skjønner hun vel ikke så mye av  julen uansett. Men det blir nok sikkert kos selv om hun ikke skjønner så mye av alt som skjer rundt henne.

Mie ligger og tar middagskvilen sin og aner ingeting om at det snart er jul.

Og så over til en litt annen ting:

Jeg har mistet treningsmotivasjonen min, har ikke peiling på hvor den er blitt av! Den bare ble borte over helga! Jeg er halveis i «30 days shred» programet og jeg skal da greie å tøffe meg gjennom selv om jeg ikke er motivert…. Men jeg vil gjærne ha motivasjonen min tilbake..!

1 kommentar

Filed under Advent, Baby, Jul, Trening

One response to “Snart begynner adventstiden

  1. Så fine bilder 🙂

Legg igjen en kommentar

