Bare 2 julegaver igjen!

Vi er snart ferdig handla til jul og det passer bra siden vi snart reiser nordover.  Jeg har til og med greid å finne meg en ny fin kjole! Vi har sendt julekortene som skulle sendes og delt ut den første julegaven allerede. Jeg og Mie har til og med fått hemmeligvennjulegave fra en av damene på Babyverden! Det er kjempekos og være med på sånt!

Jeg gleder meg til jul! Bare 10 dager igjen!

Her er de fine gavene vi fikk oss den hemmelige vennen vår! Mie fikk en kjempefin strikkejakke og jeg fikk duftelys og en juleengel, skulle gjærne hatt en til for å henge på den andre lysestaken, men jeg er ikke helt sikker på hvor de er kjøpt.

Finskoene Mie skal ha på seg på nyttårsaften (tror jeg…ikke helt bestemt enda)

Vi har kjøptbodyer uten armer for å ha under finkjolene, kjempesmart!

Her står julegavene og venter på og delt ut…! Dette er forresten bare halvparten!!!

Alexander har fått seg ny gitar… eller gitar hero da egentlig. Han fikk den hos fineKathrine! Heldiggrisen!

 

Mie plages forresten en del om dagen. Hun har sånn tannverk nå som tennene har begynt å komme at hun sover dårlig om natten og i morrest kl 6 var det så ille at hun bare gråt og gråt i flere timer så vi måtte smøre gommene og gi henne paracet. Da fikk hun sovet et par timer til og hun våknet med et smil! Vi har kjøpt et par ting for å hjelpe tannebissene hennes og så har vi begynt å pusse gommene med tannbørste siden det klør så veldig…

I tillegge til bitering har vi kjøpt en sånnher luring som hun kan bite på.

Vi har også kjøpt safefeeder sånn at vi kan putte kald og god frukt i som hun kan få tygge på, og det var veldig stas! Det eneste er at hun blir veldig rød i fjeset av all fruktsaften og så blir det litt gris når hun leker med den og ender opp med å vaske fjeset sitt med eplesaft… Men det er vel bedre det enn at hun skal gå å ha vondt i munnen sin.

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Baby utstyr

Legg igjen en kommentar

