Nytt år, nye muligheter!

Da var vi inne i et nytt år folkens! Det er på tide å lage nyttårsforsetter og løfter om forbedringer og jammen ta skal jeg greie å holde mine forsetter i år! Det skal ikke bli sånn i år som årene før, at forrsettene er glemt og gjemt etter bare 10 dager. I år skal vi utnytte mulighetene og være flinkere og bedre og forhåpentligvis så får vi igjen en hel masse kjærlighet og gode stunder.

I år skal jeg:

  1. Trene og spise sunt, for bikinisesongen 2011 skal bli totally awesome!!!
  2. Bli brun, jeg fikk ikke farge i det heletatt i fjor så nå er jeg så bleik at folk blir snøblinde når de ser for lenge på meg…
  3. Være generelt mer aktiv, mindre TV og PC, uten at det skal gå ut over bloggingen… hehe!
  4. Flinkere økonomisk, planlegge litt og sånt, lage lister og ikke komme hjem med noe annet enn det som sto på handlelista, med andre ord ikke handle på impulser. Denne gjelder nok spesiellt mannedyret mitt… Hø-Hø!
  5. Jeg skal finne kreativiteten min igjen… på en eller annen måte. Det kan bli en utfordring for den har vært borte nå en stund så det kan nok ta lit tid og finne tilbake til den.

Dette er de tingene jeg har kommet på så langt… jeg har nok flere pungter jeg kan forbedre meg på helt sikkert!

Q: Har du noen nyttårsforsett i år kanskje?

1 kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

One response to “Nytt år, nye muligheter!

  1. Riktig godt nytt år til deg og den fine familien din! 😀

Legg igjen en kommentar

