Forandring i stua og på bloggen

Vi har forandra litt i stua nå, vi har fått oss ny TVbenk og fjærna bokhylla. Så nå er plutselig alt mye mer åpent og lyst. Men jeg kjenner enda at jeg ikke er helt vant med at bokhylla er borte for når jeg går rundt på kjøkkenet så forventer jeg på en måte at jeg skal dulte borti den. Jammen var det godt å få mer plass!

Litt større enn den gamle, men gud så godt det er å bli kvitt de mørke møblene!

Jeg kan se kjøkkenet for en gangs skyld!

Dere legger kanskje merke til nytt vannmerke…  Jeg følte at det var på tide og få litt forandring og tenker at jeg skal endre litt på resten av blogdesignet snart. Vi får se!

Og så trenger jeg en hårklipp…!

Fin med panserlugg…

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

