Lørdag

Først har jeg en ny liten filmsnutt til dere av Mie. Hun er så flink og spise brødbitene sin selv! Bare se her:

Mamma si super flinke lille jente lærer stadigvekk noe nytt!

I dag er det lørdag og vi har vært å shoppet littegrann. Mie har vokst så fort at hun ikke lenger passer pandadressen og Name it hjertedressen sin, så nå var det på tide å finne en ny bildress til henne.

Vi valgte å kjøpe denne flisdressen fra Lindex.

Og så fikk jeg meg nye sko! Hurra for salg!

I kveld skal Mie kose seg hos tante, onkel og Ciljan, mens jeg og mannedyret mitt på et forsinket nyttårdsbord med jobben, da blir det masse god mat og drikke på Graffi! Gleeeeder meg! Det blir kos og se folk igjen!

Finekjæresten min!


Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

