Ha det bra Trondheim!

Farvell kjære barteby, den 27 Februar skal vi forlate deg! Vi flytter!

Det har vært nesten 4 fine år her i Trondheim og nå føler både jeg og Alexander at vi er ferdige med denne byen, vi flytter nordover igjen. Nærmere venner og familie, vi flytter til Mo i Rana. Det blir sikkert kjempegodt og komme seg nordover igjen og få starte på nytt på en måte.

Så takk for alt Trondheim! Jeg er veldig takknemmelig for alt du har gitt meg! Vi ses nok fra tid til annen!

Pakkemester Miemor gleder seg nok veldig til og være mer sammen med både Bæstemor og Bæstefar, Oldemor og Oldefar, Gudmødre og Gudfedre og hele hopprennet av gammeltanter og gammelonkler og Onkel Ole Andreas og tremenninger og så videre! Og så er det jo bare et steinkast og en togtur unna Bodø der det er enda mer familie og venner!

Jeg kjenner at jeg har store forhåpninger til det og bli Ranværing!

Q: Men nå som vi flytter så lurer jeg på en liten sak… Kanskje jeg skal flytte bloggen min også? Til Blogg.no…. Hva tror dere?

♡

7 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

7 responses to “Ha det bra Trondheim!

  1. Du er sååå flink å pakke bebis da!😀
    Blogspot.com!❤ da kan jeg jo følge deg osv … ; )
    Ikke så dumt å være ranværing når det skjer så mye i byen for tiden, selv jeg som bor har har hatt mine runder med å LETE etter leketøysbutikken..😛

  2. Hihi! Hmm… kanskje det! har hatt blogspot før så husker ikke om det var noe særlig….:-/ Må teste litt tror jeg!🙂

    Ser ikke så veldig fram til å gå meg vill! For det kommer jeg til å gjøre!😛

  3. Bæstemor på Ytter`n

    Bæstemor å bæstefar venta me længsel etter gullhøna si (Miemor)🙂

  4. Bæstemor på Ytter`n

    Å bi Ranværing e bra d vettu Anita🙂

  5. Derfor det finnes GPS på telefonen!🙂 Klarer enda å gå meg vill og klarer ikke finne veien til ei i babygruppa selv om jeg har vært der to ganger før..🙂

  6. Sier som Renathe, BLOGSPOT.com så blir det så lett å følge deg :)))
    Og hjelpe meg så søt mie-moren er🙂
    Er kjekt å flytte, alltid spennende med en ny start!🙂 og kjempe kjekt å komme nærmere familien🙂
    Jeg er jo på flyttefot selv, og takk for lykketil ønskningen din på bloggen min !🙂

    God klem Bolla BV🙂

Legg igjen en kommentar

