4 ting- en utfordring!

Jeg har blitt utfordrett av Anne!

Utfordringen er…

Nevn:

-4 TV-program du ser på

-4 ting du har gjort i dag

-4 ting på din ønskeliste

-4 ting du liker dårlig

♡

4 TV- program

Jeg ser egentlig veldig lite på TV, hvertfall ikke på dagtid. Det er som oftest mannedyret som skrur på TVn når han kommer hjem om dagene. Jeg liker The Big Bang Theory, Two and a half men, The Biggest Looser og True Blood. Ellers går det for det meste i filmer!

♡

4 ting jeg har gjort i dag

Nå er vi ikke kommet så langt i dag da men jeg har stellt Mie, gitt henne mat, matet meg selv og lekt med Mie og løpt rundt etter henne når hun tar på ting hun ikke skal.

♡

4 ting på din ønskeliste

Vi har en del ting vi rett og slett trenger i og med at vi flytter:

– Kjøleskap

– Komfyr

– Nytt servise, ønsker oss Rosendahl sin Grand Cru serie.

– Nye gardiner

♡

4 ting du liker dårlig

Jeg liker IKKE å være syk eller sykdom generelt…

Jeg har høydeskrekk så jeg liker ikke høyder…

Liker heller ikke frekke mennesker…

Og så liker jeg ikke kjøttkaker! Hehe…

♡

Jeg vil sende denne utfordringen videre til… Linda, Martha, Tone, Gina og Renate! Lykke til!

♡

2 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

2 responses to “4 ting- en utfordring!

  1. Wææ har blitt invadert jeg også!😉
    Tar imot utfordningen, men skal jeg sende den tilbake til deg mon tro?😛

  2. haha! Dette blir gøy😉

Legg igjen en kommentar

