Dag 1

Dag 1 – Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen

Jeg er veldig fornøyd med og være i et forhold og savner ikke akkurat singellivet…

Jeg er kjæreste med mitt vakkre mannedyr Alexander. Vi har vært sammen i snart 4 år og vi har bodd sammen i 3 1/2 år cirka. Jeg er veldig gla i mannedyret mitt, han er veldig flink og han er en helt super pappa!!!

Eg ælsk deg Alexander!!!

(Jeg tok det litt kort i dag siden jeg egentlig er veldig opptatt siden flyttebilen kommer snart!)

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

