Dag 2

Dag 2 – Hvor vil du være om 10 år?

Om 10 år… da har vi forhåpentligvis kjøpt oss hus, kanskje til og med gifta oss. Mannedyret sier nemmlig at det blir ikke flere kids eller noe bryllup før vi har hus, og det er jeg forsåvidt enig i for det er ganske fornuftig og ha alt på stell først. Vi bor nok enda nordafor da, ingen planer om og flytte sørover igjen.

Tenk da er Mie 10 år! Da går hun i 5 klasse på barneskola og da begynner hun sikkert og få småkjærester og da Alexander må ut og kjøpe balltre for og jage bort alle guttene som blir forelsket i henne! Hø-hø!

Huff… da er jeg 33 år! GRØSS! Jaja…. kanskje jeg har en jobb og en utdanning jeg er fornøyd med også da! Og så er jeg nok ferdig med å produsere barn også, jeg vil helst ikke være noen gammel mamma.Så innen den tid så har kanskje Mie en eller to småsøsken.

10 år er lenge til så det blir litt surrete og tenke så langt!!!

 

 

1 kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

One response to “Dag 2

  1. Det er rart å skulle se så langt frem i tid. Håper jeg også har hus og en jobb jeg liker om ti år😀

    Ha en fin dag videre!

Legg igjen en kommentar

