Klatremus i ræserfart!

Tar meg enn liten bloggepause i flyttinga her! Flyttebilen var her i går og tok med det meste og vi reiser oppover i ettermiddag!

Jeg må skryte litt av Mie nå! Bare på de siste dagene har hun gjort kjempeutvikling, og jeg tror nok det har noe med flyttingen og det at det er så mye action rundt henne.

Først fant hun turboknappen på krypinga si og så fant hun ut hvordan man kan sette seg opp selv, sikkert for å nå tak i alt det spennede rundt henne. Hun har på en måte oppdaget at det finnes ting over hode hennes også, så nå strekker hun seg etter ting som er over henne og det gjorde hun ikke før. Da vi begynte og få masse esker her ble hun plutselig klattremus og satte seg opp på kne, og i dag har hun funnet bordkanten, med litt hjelp av mellombordet.

Jeg syntes det er sånn passe skummelt for hun har ikke helt kontrollen og hun er ikke så altfor stødig, men opp og stå det skal hun! Så jeg venter bare på at hun skal knalle hodet sitt skikkelig nå!

Hun er sterk som bare det! Hun nekter å ligge når vi skifter bleie så hun ruller alle veiene med mindre hun får noe og se på, og hvis jeg hoder beina hannes nede så hun ikke skal rulle så setter hun seg opp med bare muskelkraft. Så jeg ser for meg mange pussige bleie-skifte-stillinger i hennes framtid!

Verdens vakkreste og flinkeste prinsesse!

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

