Ny leilighet!

Da var vi på plass i nyleiligheta! Når jeg sier på plass så mener jeg at vi er her og at de store møblene står på riktig plass, men eskene med pynt og kjøkkenting er bare sånn halveis utpakka og soverommet er en smule kaos.

Dette er den første natten vi skal sove her, vi har vært hos mannedyret sine foreldre til nå. Og det er litt bra for det har ikke akkurat vært reint nok på gulvet for at Mie skulle kunne krype rundt. Ting kommer i hvertfall sakte men sikkert på plass…

Her er en liten snik titt på hvordan ting ser ut:

Kjøkken

Stue

Gangen

Bad

Det er ikke så «hjemmekoselig» enda, men det har potensiale!

Mie er kjempeflink og hjelpe til! Hun pakket ut lekekassen sin helt alene og hun hjelper gjærne til og plukke ting ut av eskene mine også! Hehe…

Her storkoser hun seg med lekekasselokket!

Det er en del småting som mangler da… og noen store ting! For det første er det ikke plass til oppvaskmaskin så jeg må til og vaske alle kjøkkentingene for hånd når jeg pakker dem opp og det er litt kjedelig når vi faktisk har oppvaskmaskin! Og for det andre har vi ikke komfyr enda! Det er ikke så hastverk egentlig, men det er litt vanskelig og tenke på hva man skal lage til middag når man vet at man ikke har mulgiheten til og steke, koke eller bake maten!

Huff så trist det nye kjøleskapet vårt er når vi ikke har mat som skal tilberedes med komfyr!

Jeg ser en del fjorland ferdigmat i min framtid!

Her er 10 andre ting vi mangler:

  • Gardiner
  • Hyller til stue, gang, soverom og bod
  • Lamper til stuen
  • Hatthylle (den som henger her er ille stygg!)
  • Vitrineskap/glassskap
  • CD hyller
  • Dørmatte
  • Kjøkkenbord
  • Gulvmatter
  • Tørkestativ

PS: Jeg har gitt opp den derre utfordringen siden jeg har så mye annet om dagene!

5 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

5 responses to “Ny leilighet!

  1. Jeg har en venninne som har bodd i de der leilighetene, de hadde oppvaskmaskinen på badet der stellebordet står😛

  2. Bæstemor på Ytter`n

    Kommer tel å bi kjæmpekoseli når alt e kommen på plass :-)).

  3. …ja mn det går jo ikke for oss da! Men han dusten Alexander snakka med sa at det skulle være plass til oppvaskmaskin på kjøkkene… så ha får nok en stor pose kjeft på mandagen!😛

  4. Bæstemor på Ytter`n

    Vi får kobbel oppvaskmaskin på bade – ikke domt d da🙂

  5. Hjelpe meg, er det ikke plass til oppvaskmaskin der? Tror virkelig ikke jeg hadde overlevd der så lenge! Iallefall ikke med små barn i hus! Men blir nok en vanesak🙂 Ellers tror jeg at leiligheten blir råvakker😉

Legg igjen en kommentar

