Video av klattremusa mi!

Mamma si flinkeste!

9 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

9 responses to “Video av klattremusa mi!

  1. Koselig å se småbarn, gode minner dukker opp

  2. Hei!
    Så mange koselige bilder du har her🙂 Kom over bloggen din da jeg søkte etter vannmerking av bilder, prøver å få til det «perfekte» merket for bildene som skal på bloggen min, men jeg er aaalt for dårlig i photoshop, og så har jeg nok litt for liten dose tålmodighet :p Har du lyst/tid til å lage et til meg?
    Camilla

    • Det kan jeg jah! Hvordan vil du at den skal se ut sånn cirka? Og Hva skal det stå på den?🙂

      • Å så bra😀
        Noe lignende som den du laget i tutorialen din, men i stedet for bloggadresse så vil jeg ha navnet mitt, Camilla Elstad… Har egentlig ikke andre ønsker, men vil ha den litt «fancy» hvis du skjønner?🙂

  3. Eller evt noe lignende som her: http://pearlyshome.blogspot.com/
    Er glad i hjerter…🙂

  4. Nydelig pie du har, Anita!😀

Legg igjen en kommentar

