Gavedryss fra Mor og Far

Først vil jeg begynne innlegget med dette koselige bilde!!!

Det pussige er at jeg vant 1000 kr for cirka 1 mnd siden også!

Jeg har kjempeflax!!!

Denne helgen har Mie besøk av Mor og Far! Så da blir det mye kos og klem og en god del shopping! Litj snuppa har fått så masse fint i dag! Og jommin ble det ikke litt på meg også.

Mie blir kjempeglad når hun får være sammen med Mor og Far!

Her er alt det fine Mie har fått:

En koselig kattepussmekke for hver dag i uken

Sokker med antiskli under

Pysjamaser

Body med finfint mønster

Søte vårkoler og vårtunika

Tigths og strømpebukser

Mie fikk også noen nye leker; Fisherprice bilratt, bildebok og en liten dukke

Og så hadde Mie en tilgodelapp etter et smykke hun fikk to av til dåpen, og den brukte vi på dette fine smykkeskrinet med en liten ballerina i som danser til mellodien fra Svanesjøen.

Dette fikk jeg:

Ørepynt

En gjeng med sokker

Tunika

Singlett og tights

Hårpynt

Armbånd

Skjerf

Og til slutt litt småting til leiligheten!

Mannedyret kom hjem med noen forudringspakker! Men det skal jeg blogge om senere så dere får bare leve i spenning! Hehe…



6 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

6 responses to “Gavedryss fra Mor og Far

  1. Wow! Har gjerne mor og far på besøk jeg også!😉
    Hvor kjøpte du sokkene og tunikaene ? den blå og dus rosa’e🙂
    Nå arvet tøy kanskje ikke er så stort lengre… så sykt mye klær til Sofie..🙂
    Smekkene skal vi også kjøpe når lønna kommer😀

  2. Hihi takk! prøver meg på «kopier bilde og lim til svigermor på facebook» nå, så får vi se om hun får enda flere tunikaer til sommern hun og ^^,

  3. hilde

    Hei,
    hvor kjøpte du smykkeskrinet, det er jo helt nydelig og veldig mye finere enn det som finnnes i lekebutikkene…

Legg igjen en kommentar

