Bakemodus

Da har vi baket i ny leilighet for første gang, og jeg begynner smått og venne meg til nyovnen. Vi småkranglet litt på lørdagsmorgen, jeg og ovnen altså, da jeg skulle steke sånne ferdigrundstykker på varmluft… de ble kremerte for og si det sånn! Så min konklusjon er at denne ovnene er nok en del sterkere enn den gammle ovnen vi hadde i Trondheim (den var sikkert over 10 år gammel).

Resultatet etter kveldens bakerunde med rundstykker og ostehorn ble hvertfall bra!

Oppskriften finner du her!

I morgen skal jeg noe spennede! Jeg skal nemmlig på den nye jobben og møte den nye sjefen min! Og nå slipper jeg jo og bekymre meg for hva vi skal gjøre med Mie for hun har fått seg dagmamma, som vi attpåtil kjenner (eller Alexander kjenner henne nå hvertfall) og det roer mammahjertet mitt en hel del.

Vi har nemmlig vært en del bekymret på grunn av at vi fikk beskjed hos kommunen at Mie ikke fikk barnehageplass før i august tidligst og det satte jo litt stopper for at jeg skulle begynne og jobbe. Men nå ordnet det seg altså!

Så får vi se da, hva morgendagen vil bringe…

 

6 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

6 responses to “Bakemodus

  1. DU E SÅ FLINK ANITA😀

    Sku ønska æ va ei SUPERmamma som dæ❤

  2. Flinka!! Du må lær meg å vær effektiv på kveldan!😉 Kommer du imårra til Camilla?🙂

  3. Nann Pedersen

    sku ha vært der å smaka, du e så kjempeflink Anita! Savna dokker så mye, håpa du tar en tur med toget snart:-).

Legg igjen en kommentar

