Ny snack til lille tøffetøff!

I dag har Mie prøvd noe nytt! Nemmlig Cheerios! De kan hun nemmlig sitte og kose seg med selv og de er akkurat passe store. Mie er strålende fornøyd med Cherrios som mellom måltid:

Mie forsyner seg grådig av skålen! Hun vil helst ha alle Cheeriosene i handen på en gang!

De er litt vanskelige å plukke opp, men det går til slutt

To på en gang!

Smakesmake

Tygger litt og koser seg!

Det er nydelig vær her i dag og masse sol! Så i dag har vi vært og kjøpt noe som er lurt og ha i vintersola:

SOLBRILLER!

Mamma si lille tøffetøffetøffetøff!

Det har vært en bra dag i dag! Jeg har vært i jobbmøte og begynner og jobbe allerede på torsdag. Jeg både gleder og gruer meg, er veldig spent på den nye jobben men på samme tid er jeg nervøs fordi det er så lenge siden sist. Uansett blir det helt sikkert bra!

Så nå må jeg bare nyyyyte de siste dagene som hjemmemamma med litj snuppa mi!


 

3 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

3 responses to “Ny snack til lille tøffetøff!

  1. Nann Pedersen

    Ååååå ho e så fin! Ho mor savna ho kjempemasse:-).

  2. Vakkert barn – spennende tid å følge de små når de lærer så mye nytt hver eneste dag!🙂
    Jeg gikk også tilbake i jobb da min eldste var 8 måneder, merkelig følelse å løsrive seg. Kos deg som hjemmemamma – og kos deg som jobbemamma! Tror det er viktig å gjøre det som føles riktigst for deg.
    ♥ Marianne

    PS: Du får kjøpt matboksene via bloggen min, se fane for bestillinger øverst på siden eller turkis boks for ‘kjøp’ øverst til venstre.🙂

Legg igjen en kommentar

