I love your blog

Med awarden følger det noen regler:
– Link til den som ga deg awarden
– Besvar spørsmåla
– Gi prisen videre til bloggere

Jeg har fått denne fra Martha! Koooooos! ♥

Her er spørsmåla, med svar:

1. Hvorfor startet du å blogge?
Det er egentlig ganske lenge siden jeg begynte og blogge førstegang og da var det vel skolen som var hovedgrunnen, men så stoppet det opp en periode og så begynte jeg på igjen når jeg ble gravid. Blogging er vel min måte og dele min hverdag med de kjente og kjære som jeg desverre bor så langt unna! Nå har jeg jo flytta litt nermere da, men det er jo fremdeles en del som jeg ikke får møtt så ofte.

2. Hvilke blogger følger du?
Jeg følger de bloggene jeg har på blogglisten min, og det er mest folk jeg kjenner og mammablogger på den lista. Jeg syntes det er gøy og lese hvordan andre mammaer har det.

3. Favorittmakeupmerke?
Jeg har ingen favoritter…. jeg har forskjellig merke på alt i sminkeskapet mitt!

4. Favorittklesmerke
De klærne jeg har som jeg liker best er nok fra Vero Moda/Vila eller Lene V. Men jeg er ikke så innmari nøye på det. De fineste barneklærne syntes jeg fakitsk de har på Lindex for der er det så mange fine farger!

5. Ditt må-ha make-up produkt?
Mascara… for når jeg først sminker meg så må den være med! Hvis ikke ser det dumt ut.

6. Favorittfarge
Jeg liker best rosa…. faktisk! Tror det er noe som har kommet med da jeg fikk Mie, for jeg har ikke vært så glad i rosa før!

7. Parfyme?
Versace bright crystal!!!

8. Favorittfilm?
Jeg har ingen favoritter egentlig…. men kanskje Devils wear prada… Jeg liker jentefilmer best! Og jeg er ikke så glad i action og trillere egentlig, bare hvis de er usannsynlig bra!

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Disneyland? Hehe…

10. Still det siste spørsmålet til deg selv:
Hvilken stil har du?
Hm…jeg aaaner egentlig ikke! Jeg er egentlig veldig variert i stilen! Men jeg er veldig glad i tunikaer og tigths!

Jeg sender videre awarden til: Linda, Renate, Anne og Katrine.

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

