Da tar jeg helg!

Dette har vært ei laaang uke! Jeg mista stemmen min på søndagen og vondt i halsen egner seg ikke når man jobber med kundebehandling og skravler mye. Så det ble litt værre før det ble bedre… Stemmen hangler enda litt men nå er det sånn sexy hæs stemme (med en del ufin hosting og snørr), så det kommer seg!

Heldigvis har jeg tatt helg allerede og det er godt! I morgen skal vi bare kose oss og bli frisk! For ja, jeg greide og smitte Mie. Men de sier jo at småttisene har godt av litt hoste så det er vel på en måte greit da.

Jeg tok forresten et stort skritt mot bedre helse i dag og meldte meg inn i friskhuset og jeg gleder meg kjempemye til og prøve Zumba og Pilates og yoga og Fitnessball og alt det morsome de har å tilby! Til og med gratis sol når man er medlem så jeg skal jammen ta meg tid til og bli litt brun i samme slengen! GLEDE!!!

Vi har forresten prøvd noe nytt:

Toro sine nye Grove Scones og det var faktisk kjempegodt spesiellt med godt pålegg på! Den MÅ dere bare prøve!

Mie har blitt skikkelig dancing queen så Alexander spiller masse musikk til henne og spiller guitar og synger til henne og da blir hun så fornøyd. I stede for å sette på barnekanalene setter vi heller på Voice så hun kan se på og danse.

Her står Mie og danser til musikken

Jeg prøvde å ta bilde av de nye tannebissene til Mie, hun har fått ut begge fortenne sine nå nemmlig. Men det var hun ikke så veldig intressert i…

Vi må nok vente til de kommer ordentlig ut så vi kan ta et skikkelig glisebilde

Mie var på besøk hos tremenningen sin Live her om dagen. Vi har ikke vært der siden i fjor og det var litt gøy å se hvor stor hun har blitt. Det er bare en månede mellom dem, men det er ganske stor forskjell for Live kan allerede gå! Her er noen bilder:

Live Tomine og Mie Perline

Live hadde masse gode leker men tresleiva var den beste!

Live er nok litt mer hardhendt enn Mie så de ble litt mye kosemos!

Lille tøffa!

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

