Gulldokka

Det blir lite blogging om dagen nå som jeg jobber nesten hver eneste dag, det var slitsomt og uvant i starten men nå har vi begynt å finne en fin rutine. Jeg har til og med funnet tid til å trene på friskhuset enten før eller etter jobb og denne uken har jeg trent 4 ganger i tillegge til at jeg går att og fram fra jobb. Jeg føler at jeg har fått mer energi av treningen og det er jo bare supert!

Mie er også fornøyd om dagen og hun vil stadig vekk utforske nye ting. Det virker som hun er spesiellt ivrig på å prøve og klatre oppi sofaen men beina strekker ikke til riktig enda.

I ste sa Mie et nytt ord, hun og jeg satt og leste i en briokatalog som kom i posten her om dagen og der var det bilder av masse fine dukker og da sa jeg «se dokka» og da sa Mie «DOKKA!». Det er kjempestas og litt rart og høre stemmen hennes si ordentlige ord siden det vanligvis bare er babybabbel.

Her fikk jeg faktisk tatt bilde der nytannebissene hennes vises:

♥SmileMie

Mamma si flinkeste gulldokka!

1 kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

One response to “Gulldokka

  1. Nann

    To nydelige jenter!!!!!!!!!!!!!!!! Gler me tel å treff dem:-)

Legg igjen en kommentar

