Bloggen min er herved fyttet

Jeg har pakket alle innleggene mine med meg og flyttet til blogspot, nermere bestemt www.nitapus.blogspot.com !!! Håper alle får det med seg og at jeg ikke mister noen lesere, for jeg har lenge tenkt på å flytte til blogspot og i dag tok jeg meg endelig tid til det!

Layoutn er ikke helt ferdig, så det kan bli noen forandringer i den nermeste fremtiden, men det er ihvertfall der dere finner meg fra nå av!

Denne bloggen vil stå åpen en liten stund slik at alle får med seg at jeg har flyttet, men etterhvert vil den nok bli slettet!

HURRA OG FARVELL WORDPRESS!!! ♥

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

